Atvirų durų diena naujiems CPO LT katalogo naudotojams

CPO LT elektroninis katalogas kasdien pasipildo naujais naudotojais – perkančiųjų organizacijų darbuotojais, įgaliotais vykdyti viešuosius pirkimus elektroninėje erdvėje. Kad kuo greičiau jie įgytų užsakymo formavimo, pagrindinių ir pirkimo sutarčių vykdymo, ir kitų praktinių   kompetencijų, CPO LT nuolat organizuoja atvirų durų dienas.

Atvirų durų dienoje, vykuioje rugsėjo 18 d., naujiems katalogo naudotojams buvo pristatytas CPO LT elektroninis katalogas, jame esantys moduliai, prekės, darbai ir paslaugos, kurias šiuo metu galima įsigyti naudojantis šiuo įrankiu.

Renginio dalyviai buvo išsamiai supažindinti su centralizuotų viešųjų pirkimų elektroninėje erdvėje vykdymu, pirkimo sutarčių administravimu, taip pat perkančiųjų organizacijų teisėmis ir galimybėmis naudoti įvairias poveikio priemones tiekėjams, nesilaikantiems sutartinių įsipreigojimų ir tiekiantiems nekokybiškas prekes.

Daug dėmesio Atvirų durų dienoje buvo skirta praktiniam užsiėmimui – užsakymo krepšelio formavimui. Dalyviai turėjo galimybę kartu su CPO LT darbuotoju užpildyti skirtingų  modulių  užsakymus, išsiaiškinti jiems aktualius klausimus, pavyzdžiui, kaip nustatyti maksimalų pirkimo biudžetą, kaip CPO LT kataloge rasti informaciją apie anksčiau įvykusius pirkimus ir jų vertes.

Renginio pabaigoje perkančiųjų organizacijų atstovai apklausos anketoje įvertino renginį bei išsakė savo pageidavimus dėl CPO LT elektroninio katalogo plėtros.

Atvirų durų dienas perkančiosioms organizacijoms ir tiekėjams numatoma rengti ir ateityje.

Sužinokite pirmieji

Užsiregistruokite mūsų naujienlaiškį, kad gautumėte naujausią informaciją:

bei sekite mus socialinėse medijose: