Apie mus

CPO LT – tai nacionalinė centrinė perkančioji organizacija, vykdanti standartizuotus viešuosius pirkimus per el. katalogą, pirkimus kitų perkančiųjų organizacijų pavedimu, konsoliduotus pirkimus.

Viešoji įstaiga CPO LT, pradėjusi veiklą 2012 m. ir nuolat ieškodama geriausių sprendimų, ilgainiui tapo viešųjų pirkimų kompetencijų centru – profesionalių, efektyvių ir tvarių pirkimų sprendimų lydere.

CPO LT misija – vertės kūrimas valstybei ir visuomenei sudarant galimybes viešajam sektoriui efektyviai, skaidriai bei pažangiai įsigyti, o verslui – paprastai ir konkurencingomis sąlygomis parduoti prekes, paslaugas ar darbus viešųjų pirkimų būdu.

CPO LT vizija – tik aukščiausiais skaidrumo standartais bei geriausia viešųjų pirkimų praktika vykdomi  centralizuoti viešieji pirkimai Lietuvoje.

CPO LT veiklos sritys

CPO LT veiklos prioritetai ir tikslai

Tiekėjų konkurencija

Viešųjų pirkimų tvarumas

Aukštas klientų pasitenkinimo lygis pirkimų rezultatais

CPO LT – atvira, skaidri, efektyviai valdoma įstaiga. Esame pirmoji Lietuvoje sertifikuota centrinė perkančioji organizacija, kurioje įdiegtos kokybės vadybos (sertifikuota), antikorupcinės vadybos (sertifikuota) bei aplinkosaugos vadybos (sertifikuojama 2024 m.) sistemos pagal ISO standartus. 

Kiekvienas komandos narys žino ir griežtai laikosi nulinės tolerancijos pozicijos bet kokioms korupcijos apraiškoms. Patys veikiame atvirai ir sąžiningai, pasitikime vieni kitais, bet kartu stengiamės, kad ir mūsų klientai, vykdydami pirkimus CPO LT informacinėse sistemose, laikytųsi tokių pat principų.