Apie mus

CPO LT – tai nacionalinė centrinė perkančioji organizacija, vykdanti standartizuotus viešuosius pirkimus per el. katalogą, pirkimus kitų perkančiųjų organizacijų pavedimu, konsoliduotus pirkimus.

Viešoji įstaiga CPO LT, pradėjusi veiklą 2012 m. ir nuolat ieškodama geriausių sprendimų, ilgainiui tapo viešųjų pirkimų kompetencijų centru – profesionalių, efektyvių ir tvarių pirkimų sprendimų lydere.

Mūsų misija – užtikrinti centralizuotų viešųjų pirkimų efektyvų ir skaidrų vykdymą, racionalų lėšų ir administracinių išteklių panaudojimą, efektyviais pirkimais klientams kurti ekonominę, socialinę ir aplinkosauginę naudą.

CPO LT veiklos sritys

CPO LT veiklos prioritetai ir tikslai

Tiekėjų konkurencija

Viešųjų pirkimų tvarumas

Aukštas klientų pasitenkinimo lygis pirkimų rezultatais

CPO LT – atvira, skaidri, efektyviai valdoma įstaiga. Esame pirmoji Lietuvoje sertifikuota centrinė perkančioji organizacija, kurioje įdiegta ISO 9001:2015 kokybės vadybos sistema.

Kiekvienas komandos narys žino ir griežtai laikosi nulinės tolerancijos pozicijos bet kokioms korupcijos apraiškoms. Patys veikiame atvirai ir sąžiningai, pasitikime vieni kitais, bet kartu stengiamės, kad ir mūsų klientai, vykdydami pirkimus CPO LT informacinėse sistemose, laikytųsi tokių pat principų.