CPO LT Atvirų durų renginys sulaukė didelio Perkančiųjų organizacijų susidomėjimo

VšĮ CPO LT viena iš prioritetinių veiklos sričių yra perkančiųjų organizacijų ir tiekėjų informavimas apie centralizuotų viešųjų pirkimų modulius elektroniniame kataloge, metodinės ir konsultacinės  pagalbos vartotojams suteikimas. Siekiama, kad šios paslaugos vartotojams būtų teikiamos kuo labiau atsižvelgiant į jų poreikius, individualiai, todėl periodiškai organizuojamos Atvirų durų dienos.

Rugsėjo mėn. vykusi Atvirų durų diena susilaukė nemažo  Perkančiųjų organizacijų  susidomėjimo. 23 viešųjų pirkimų specialistai iš 19 perkančiųjų organizacijų užsiregistravo į renginį. Jie pateikė net po kelis rūpimus klausimus, kuriuos norėjo išsiaiškinti su CPO LT  konsultantais. Apibendrinus gautus klausimus, buvo organizuotos individualios ir grupinės konsultacijos.

Perkančiųjų organizacijų viešųjų pirkimų specialistams, vykdantiems pirkimus CPO LT elektroniniame kataloge, daugiausia klausimų kilo dėl užsakymų vykdymo  valymo, pašto kurjerių, apsaugos, fiksuoto ryšio paslaugų, statybos darbų, medicinos ir slaugos prekių, vaistų  moduliuose. Visi jie individualių konsultacijų metu gavo išsamius atsakymus į rūpimus klausimus.

Kadangi dalis renginio dalyvių nurodė, kad neturi didelės patirties vykdydami centralizuotus viešuosius pirkimus CPO LT elektroniniuose kataloguose, buvo organizuotos grupinės konsultacijos. Jų metu dalyviai supažindinti su elektroninių katalogų veikimu, pirkimų vykdymu juose. Didelis dėmesys skirtas praktiniams užsiėmimas: užsakymo formavimui ir jo paskelbimui, pagrindinės sutarties administravimui ir jos vykdymui.

Siekiant grįžtamojo ryšio, Atvirų durų dalyvių buvo paprašyta atsakyti į anketos klausimus, įvertinti įvykusį renginį. 96 proc. respondentų labai gerai ir gerai vertino individualias ir grupines konsultacijas, nurodydami, kad gavo išsamius atsakymus į visus jiems rūpimus klausimus. CPO LT konsultantus jie vertino kaip kompetentingus, “konsultuojančius aiškiai, maloniai, operatyviai atsakančius į klausimus ir sprendžiančius iškilusias problemas“. Absoliučiai visi dalyviai pažymėjo, kad tokie renginiai yra labai reikalingi ir pageidavo, kad jie vyktų nuolat, nes tai „gera galimybė aptarti rūpimus klausimus“.

Respondentai taip pat pateikė savo pasiūlymus ir pageidavimus dėl naujų prekių, paslaugų ir darbų centralizavimo. Kaip matyti iš atsakymų, perkančiųjų organizacijų viešųjų pirkimų poreikiai labai įvairūs – nuo kelionių, įvairios buitinės technikos, maisto prekių  iki automobilių remonto. Anketose respondentai pageidavo, kad būtų plečiamas prekių ir paslaugų asortimentais jau veikiančiuose moduliuose. Į šias pastabas CPO LT atsižvelgs, planuodama elektroninio katalogo plėtrą naujais moduliai ir atnaujindama jau veikiančius.

Spalio mėnesio Atvirų durų dienų renginiai bus paskelbti CPO LT svetainėje.

Plačiau su anketų duomenimis galite susipažinti čia.

Sužinokite pirmieji

Užsiregistruokite mūsų naujienlaiškį, kad gautumėte naujausią informaciją:

bei sekite mus socialinėse medijose: