Didžiausia Lietuvoje centrinė perkančioji organizacija CPO LT ir šiemet įrodė esanti viena iš pažangiausių organizacijų ne tik Lietuvoje, bet ir Europos Sąjungoje. Naujausio EDIH VILNIUS (Europos Skaitmeninių inovacijų centro) vertinimo duomenimis, CPO LT skaitmeninės brandos lygis per metus paaugo dar 1 % ir siekia net 94 % – tai vienas aukščiausių rezultatų tarp visų viešąsias paslaugas teikiančių organizacijų tiek Lietuvoje ir ES mastu. Palyginti, Lietuvos bendrąsias viešąsias paslaugas teikiančių organizacijų skaitmeninės brandos vidurkis siekia 55 %.
Šis jau kelerius metus iš eilės vykdomas CPO LT skaitmeninės brandos vertinimas atliktas pagal struktūrizuotą metodiką, apimančią šešias esmines organizacijos skaitmeninės brandos sritis: strategiją ir valdymą, IT infrastruktūrą, procesų skaitmenizavimą, skaitmeninių kompetencijų ugdymą, inovacijų diegimą bei duomenų panaudojimą.
CPO LT net keliose srityse pasiekė 100 % brandos lygį, o bendras įvertinimas – 94 % – rodo aukštą skaitmeninių sprendimų integraciją į kasdienę veiklą, technologinį pasirengimą bei strateginį organizacijos atvirumą inovacijoms.
Kaip pabrėžiama vertinimo ataskaitoje, CPO LT ne tik diegia naujas technologijas, bet ir kuria aplinką, kurioje darbuotojai aktyviai įsitraukia į skaitmeninimo procesus – tai apima tiek žinių atnaujinimą, tiek praktinį naujų įrankių taikymą.
„Skaitmeninės brandos lyderystės siekiame ne žodžiais, o realiai sprendiniais, jų integracija į veiklos procesus bei organizacinę kultūrą. Šis įvertinimas taip pat atspindi CPO LT gebėjimą išnaudoti skaitmeninę pažangą tam, kad dirbtume dar efektyviau, skaidriau ir inovatyviau“, – akcentuoja Vaida Vaitkevičiūtė-Daugvilė, CPO LT direktorės pavaduotoja.
CPO LT artimiausiu metu planuoja dar vieną technologinį ir kokybinį žingsnį – naujos kartos CPO LT elektroninio katalogo paleidimą. Šioje informacinėje sistemoje bus įdiegta daugiau automatizacijos, kuri palengvins ne tik pačių darbuotojų, bet ir CPO LT paslaugomis besinaudojančių klientų kasdienybę.