CPO LT skaitmeninė branda – aukštesnė nei šalies vidurkis  

CPO LT iniciatyva šių metų gegužę buvo atliktas įstaigos skaitmeninės brandos vertinimas pagal Europos komisijos metodiką. CPO LT skaitmeninė branda įvertinta 89 proc. – tai yra 8 proc. aukščiau nei mūsų šalies viešąsias paslaugas teikiančių institucijų vidurkis (81 proc.).

Europos Sąjungoje šis rodiklis siekia 55 proc. 

Pagal Europos komisijos sudarytą klausimyną skaitmeninė branda vertinta 6-ose veiklos srityse: skaitmeninės strategijos ir investicijų, skaitmeninės patirties, į žmogų orientuotos skaitmenizacijos, duomenų valdymo ir saugumo, sąveikumo ir žaliosios skaitmenizacijos.

Vertinimą padėjo atlikti pagal Europos komisijos sukurtą skaitmeninės brandos įvertinimo metodiką Europos Skaitmeninių inovacijų centro EDIH VILNIUS ekspertė Nomeda Šimbelytė.

„CPO LT viešąsias paslaugas teikia elektroniniu būdu, todėl nuolatinis dėmesys skaitmenizacijai, inovacijų diegimui į elektronines sistemas yra viena iš prioritetinių veiklos sričių. Mums ypač svarbu  įsivertinti savo skaitmeninę brandą bei nustatyti, kuriose srityse dar turime tobulėti. Pirmą kartą įvykdytas vertinimas ir džiugina, ir kelia naujų iššūkių. Aukščiausiu balu (100 proc.) įvertinta į žmogų orientuota skaitmenizacija patvirtina, kad CPO LT sukurtas elektroninis įrankis atliepia jo naudotojų – perkančiųjų organizacijų ir tiekėjų – interesus, jie yra įtraukiami į naujų skaitmeninių technologijų sprendimų paieškas. Kartu matome ir tas skaitmenizacijos sritis, kurioms  turime skirti dar daugiau dėmesio: plačiau naudoti pažangių technologinių sprendimų taikymo galimybes, plėsti sąveiką su kitomis viešojo sektoriaus įstaigomis dalinantis informacija ir skaitmenizuojant procesus ir paslaugas“, – skaitmeninės brandos vertinimo rezultatus komentuoja Vaida Vaitkevičiūtė-Daugvilė, CPO LT direktorės pavaduotoja. 

Planuojama, kad skaitmeninę brandą įstaiga matuos ir pokyčius lygins kasmet.

Sužinokite pirmieji

Užsiregistruokite mūsų naujienlaiškį, kad gautumėte naujausią informaciją:

bei sekite mus socialinėse medijose: