CPO LT su AB „Lietuvos paštas“ aptarė aktualius centralizuotų viešųjų pirkimų elektroninėje erdvėje klausimus

2020 m. kovo 2 d. įvyko  CPO LT darbuotojų  ir  AB “Lietuvos paštas” viešųjų pirkimų specialistų susitikimas. Jo metu  perkančioji organizacija pasidalino savo patirtimi vykdant centralizuotus viešuosius pirkimus CPO LT elektroniniuose kataloguose. Viešųjų pirkimų specialistai išsakė savo poreikius bei pasiūlymus CPO LT elektroninių katalogų plėtrai  naujomis prekėms, paslaugomis ir darbais. Jie ypač akcentavo, kad  AB “Lietuvos paštas” – viena stambiausių perkančiųjų organizacijų, turinčių padalinius visoje Lietuvoje –  siekia kuo daugiau viešųjų pirkimų vykdyti CPO LT elektroniniame įrankyje. Kaip pažymėjo susitikimo dalyviai,  tai padeda mažinti administracinę naštą bei ženkliai  sutrumpinti pirkimo procedūrų terminus, taupyti žmogiškuosius ir laiko resursus.

AB „Lietuvos paštas“ pristatė savo poreikį dėl naujų objektų įtraukimo į CPO LT elektroninius katalogus, o CPO LT atstovai  pažadėjo įvertinti šių objektų paklausą tarp  kitų perkančiųjų organizacijų. Buvo atkreiptas dėmesys, kad CPO LT tikslas – centralizuoti ir siūlyti elektroninėje erdvėje tas prekes, paslaugas ar darbus, kurie reikalingi daugeliui perkančiųjų organizacijų.

Dalis AB „Lietuvos paštas“ perkančiosios organizacijos  išsakytų praktinių problemų   buvo išspręstos susitikimo metu, CPO LT  atstovams plačiau pakomentavus  atnaujintus modulius CPO LT kataloguose. Juose  jau įgyvendinti  patobulinimai, papildymai, apie kuriuos  kalbėjo perkančioji  organizacija.

AB „Lietuvos paštas“ viešųjų pirkimų specialistai pasidalino savo  gerąja praktika, kurią sukaupė   vykdydami įprastus viešuosius pirkimus.

CPO LT patvirtino, kad,  pagal galimybes, jos  administruojami elektroniniai centralizuotų pirkimų katalogai  bus toliau plečiami, siekiant maksimaliai tenkinti šalies perkančiųjų organizacijų poreikius.

Sužinokite pirmieji

Užsiregistruokite mūsų naujienlaiškį, kad gautumėte naujausią informaciją:

bei sekite mus socialinėse medijose: