2020 m. kovo 2 d. įvyko CPO LT darbuotojų ir AB “Lietuvos paštas” viešųjų pirkimų specialistų susitikimas. Jo metu perkančioji organizacija pasidalino savo patirtimi vykdant centralizuotus viešuosius pirkimus CPO LT elektroniniuose kataloguose. Viešųjų pirkimų specialistai išsakė savo poreikius bei pasiūlymus CPO LT elektroninių katalogų plėtrai naujomis prekėms, paslaugomis ir darbais. Jie ypač akcentavo, kad AB “Lietuvos paštas” – viena stambiausių perkančiųjų organizacijų, turinčių padalinius visoje Lietuvoje – siekia kuo daugiau viešųjų pirkimų vykdyti CPO LT elektroniniame įrankyje. Kaip pažymėjo susitikimo dalyviai, tai padeda mažinti administracinę naštą bei ženkliai sutrumpinti pirkimo procedūrų terminus, taupyti žmogiškuosius ir laiko resursus.
AB „Lietuvos paštas“ pristatė savo poreikį dėl naujų objektų įtraukimo į CPO LT elektroninius katalogus, o CPO LT atstovai pažadėjo įvertinti šių objektų paklausą tarp kitų perkančiųjų organizacijų. Buvo atkreiptas dėmesys, kad CPO LT tikslas – centralizuoti ir siūlyti elektroninėje erdvėje tas prekes, paslaugas ar darbus, kurie reikalingi daugeliui perkančiųjų organizacijų.
Dalis AB „Lietuvos paštas“ perkančiosios organizacijos išsakytų praktinių problemų buvo išspręstos susitikimo metu, CPO LT atstovams plačiau pakomentavus atnaujintus modulius CPO LT kataloguose. Juose jau įgyvendinti patobulinimai, papildymai, apie kuriuos kalbėjo perkančioji organizacija.
AB „Lietuvos paštas“ viešųjų pirkimų specialistai pasidalino savo gerąja praktika, kurią sukaupė vykdydami įprastus viešuosius pirkimus.
CPO LT patvirtino, kad, pagal galimybes, jos administruojami elektroniniai centralizuotų pirkimų katalogai bus toliau plečiami, siekiant maksimaliai tenkinti šalies perkančiųjų organizacijų poreikius.