Pages Navigation Menu

Paprasta pirkti

lten  

Nauji elektroninio katalogo naudotojai gilino savo kompetencijas atvirų durų renginyje

Pandemija ir karantinas nesustabdė CPO LT veiklos, didinant perkančiųjų organizacijų viešųjų pirkimų vykdymo kompetencijas, teikiant metodinę ir dalykinę pagalbą darbuotojams, besinaudojantiems elektroniniu katalogu viešiesiems pirkimams vykdyti.
CPO LT Metodologijos ir mokymų skyrius vasario 17 d. naujiems katalogo naudotojams organizavo Atvirų durų dieną (toliau –– ADD) nuotoliniu būdu. Renginys sulaukė didelio perkančiųjų organizacijų darbuotojų, neseniai pradėjusių vykdyti viešuosius pirkimus elektroniniame kataloge, dėmesio.
“Iš patirties žinome, kad perkančiosiose organizacijose, ypač mažose (pvz., švietimo, ugdymo, socialinėse ir kt.), viešuosius pirkimus vykdo darbuotojai, kuriems ši veikla nėra pagrindinė ir dažnai jie šiuos įgūdžius įgija tik praktikoje. Kita vertus, net ir profesionaliems viešųjų pirkimų specialistams, anksčiau nevykdžiusiems viešųjų pirkimų per elektroninį katalogą, kyla klausimų dėl praktinio naudojimosi šiuo įrankiu. Todėl mokymų organizavimas yra viena prioritetinių mūsų veiklos sričių”, – teigia Kristina Gaižutienė, CPO LT Metodologijos ir mokymų skyriaus vadovė.
ADD dalyvavo 45 perkančiųjų organizacijų viešųjų pirkimų specialistai. Jie buvo supažindinti su CPO LT katalogų ir svetainės funkcionalumais, centralizuotų viešųjų pirkimų vykdymu CPO LT elektroninėje platformoje, kaip pasirengti ir ką svarbu žinoti prieš pradedant vykdyti užsakymus kataloge, kaip formuoti užsakymą, administruoti ir vykdyti sutartis. Pranešimus skaitė K.Gaižutienė ir Inga Jankūnienė, CPO LT Metodologijos ir mokymų skyriaus ekspertė.
ADD dalyviai turėjo galimybę praktiškai susipažinti su prekių, paslaugų, darbų užsakymo krepšelio formavimu, jo ypatumais skirtinguose moduliuose, Didelis dėmesys skirtas sudarytų pirkimo sutarčių vykdymui ir analizei, atkreipiant perkančiųjų organizacijų dėmesį į atsakingą prekių ar paslaugų priėmimą, nuoseklų ir principingą sutarties punktų laikymąsi bei to paties reikalavimo iš tiekėjų. Renginio dalyviams kilo nemažai klausimų, į kuriuos gavo išsamius atsakymus.
ADD dalyviai renginį įvertino apklausos anketoje. Absoliuti daugumą respondentų – 95,4 proc. atvirų durų dieną įvertino puikiai (10 balų), 81 proc.nurodė, kad visa informacija buvo naudinga ir svarbi, 19 proc. – kad įgytas žinias galės pritaikyti praktikoje. Net 66, 7 proc.apklaustųjų pažymėjo, kad ateityje savo žinias norėtų gilinti tokiuose nuotoliniuose mokymuose.
CPO LT numato naujiems katalogo naudotojams atvirų durų dienas rengtį kiekvieną ketvirtį, apie tai iš anksto informuojant svetainėje (www.cpo.lt).