CPO LT dalijosi patirtimi su savivaldybėmis

Penktadienį CPO LT atstovai Viešųjų pirkimų tarnybos bei Lietuvos savivaldybių asociacijos kvietimu dalyvavo Prienuose vykusiame susitikime aptarti savivaldybių viešųjų pirkimų centralizavimo nuo 2023 m. sausio 1 d. procesą, pasidalinti patirtimi ir gerąja praktika.

Susitikimo metu buvo aptartas atsakomybių pasiskirstymas pirkimuose bei tai, kaip agreguojamos techninės specifikacijos, kaip derinami dokumentai, aptarti pirkimų konsolidavimo iššūkiai, kaip suvaldomi skubūs, rizikingi ir sudėtingi pirkimai, kokie veiksmai būtini perimant savivaldybių įstaigų pirkimus.

CPO LT, kuri jau dešimtmetį vykdo centralizuotus viešuosius pirkimus nacionaliniu mastu, tikslas šiame susitikime buvo pasidalinti praktiniais aspektais centralizuojant skirtingų įstaigų su skirtingais poreikiais pirkimus, atsakyti į rūpimus klausimus.

Kaip žinia, nuo kitų metų pradžios savivaldybės turės pareigą viešuosius pirkimus, kurių vertė viršys 15 tūkst. Eur, vykdyti centralizuotai.

CPO LT atstovai susitikimo metu atkreipė dėmesį, kad CPO LT valdomame viešųjų pirkimų elektroniniame kataloge prekės, paslaugos ar darbai jau yra centralizuoti, todėl siūlė savivaldybių centrinėms perkančiosioms organizacijoms el. kataloge realizuotinus pirkimus palikti vykdyti pačioms įstaigoms ir perimti vykdyti tik tuos pirkimus, kurie nepatenka į katalogo apimtį, yra sudėtingi ar specializuoti.

Pasak CPO LT direktorės Neringos Andrijauskienės, konkrečių atvejų analizė ir diskusijos leido pasidalinti sukaupta patirtimi ir gerąja praktika – tai itin svarbu parengiamųjų darbų etape, kad vėliau būtų galima kokybiškai vykdyti viešuosius pirkimus.

Sužinokite pirmieji

Užsiregistruokite mūsų naujienlaiškį, kad gautumėte naujausią informaciją:

bei sekite mus socialinėse medijose: