CPO LT elektroniniame kataloge atnaujintas Biuro reikmenų modulis

CPO LT įvykdė naują centralizuotą Biuro reikmenų užsakymų per CPO LT elektroninį katalogą viešąjį pirkimą. Atnaujinant ir plečiant asortimentą, buvo maksimaliai atsižvelgta į Perkančiųjų organizacijų pageidavimus ir pasiūlymus. Atnaujintame biuro reikmenų modulyje, lyginant su ankstesniu, išaugo tiekėjų skaičius. Dabar savo prekes siūlo 28 verslo įmonės, 7- iomis daugiau nei buvo.

Atkreipiame dėmesį, kad nuo 2020 m. balandžio1 d. Perkančiosios organizacijos biuro reikmenų užsakymus galės vykdyti tik Kataloge 2007.cpo.lt modulyje Kanceliarinės prekės, Biuro popierius, Buities prekės, Higieninis popierius, Elektros prekės.

Anksčiau veikęs Biuro reikmenų modulis Kataloge CPO IS (https://katalogas.cpo.lt/Catalog/CatalogGallery/CategoryGroup?categoryID=130) bus uždarytas.

Kilus klausimų, prašome kreiptis į:
Kristiną Talienę, CPO LT Vidinių procesų koordinatorę, tel. (8 5) 205 47 37 arba el.paštu: [email protected]
Renatą Golovčianskienę, CPO LT Biuro ir veiklos srities pirkimų skyriaus konsultantę,(8 5) 205 37 40 arba el.paštu:[email protected]

Sužinokite pirmieji

Užsiregistruokite mūsų naujienlaiškį, kad gautumėte naujausią informaciją:

bei sekite mus socialinėse medijose: