Pages Navigation Menu

Paprasta pirkti

lten  

Dėl galimai atsiradusių nenugalimos jėgos (Force majeure) aplinkybių, vykdant Preliminariąsias ir/ ar Pagrindines/Pirkimo sutartis karantino sąlygomis

CPO LT atkreipia Perkančiųjų organizacijų dėmesį, jei jos  ketina vykdyti užsakymus elektroniniuose  kataloguose paskelbto karantino Lietuvoje laikotarpiu (nuo kovo 16 d. iki kovo 30 d.), ir rekomenduoja:

– atsakingai įsivertinti, ar perkamos prekės yra pirmojo būtinumo;

– prieš formuojant užsakymą (pvz.: didelis užsakomų prekių kiekis, trumpi pasiūlymų pateikimo, pristatymo terminai) susisiekti su modulį konsultuojančiais CPO LT darbuotojais. Jie informuos dėl užsakymo vykdymo aplinkybių kiekvienu konkrečiu atveju;

– pasirinkti ilgesnį pasiūlymo pateikimo/atnaujinto varžymosi terminą;

– pasirinkti ilgesnį prekių pristatymo terminą.

Primename, kad, vykdydamos Pagrindines/ Pirkimo sutartis dėl prekių, paslaugų ar darbų  (toliau – Sutartys) įsigijimo, ir, atsiradus nenugalimos jėgos (Force majeure) aplinkybėms, vadovaukitės  Sutarčių nuostatomis dėl „Force majeure“, kuriose nurodoma, kad nė viena Sutarties Šalis nėra laikoma pažeidusia sutartį arba nevykdančia savo įsipareigojimų pagal sutartį, jei įsipareigojimus vykdyti jai trukdo nenugalimos jėgos (force majeure) aplinkybės, atsiradusios po sutarties įsigaliojimo dienos. Jei kuri nors sutarties Šalis mano, kad atsirado nenugalimos jėgos (force majeure) aplinkybės, dėl kurių ji negali vykdyti savo įsipareigojimų, ji nedelsdama informuoja raštu apie tai kitą Šalį, pranešdama apie aplinkybių pobūdį, galimą trukmę ir tikėtiną poveikį.

Jeigu perkančioji organizacija tokio oficialaus rašto iš tiekėjo negauna, preziumuojama, kad Tiekėjas pajėgus vykdyti pagrindinę sutartį joje nustatytomis sąlygomis ir tvarka, o jam nevykdant sutartį galioja joje nustatytos atsakomybės ir sankcijos.

Kilus klausimų prašome kreiptis į Ingą Jankūnienę, CPOLT Metodologijos ir mokymų skyriaus ekspertę, tel. (8 5) 255 3303 arba el. p. i.jankuniene@cpo.lt