Gydymo įstaigoms – atnaujintas vaistinių preparatų asortimentas CPO LT elektroniniame kataloge

CPO LT, taikydama dinaminę pirkimų sistemą, įvykdė atviro konkurso “Vaistinių preparatų užsakymai per CPO LT elektroninį katalogą” procedūras ir nuo 2014 m. liepos 1 d. atnaujino vaistinių preparatų asortimentą bei pirkimų sąlygas CPO LT elektroniniame kataloge. Vaistinių preparatų užsakymai CPO LT elektroniniame kataloge ir atnaujintas varžymasis vyksta pagal naujo atviro konkurso rezultatus su tiekėjais sudarytų preliminariųjų sutarčių sąlygas. Kataloge 16 Lietuvos ir tarptautinių kompanijų siūlo 1563 vaistinių preparatų pozicijas.

Pirkėjai yra ne tik ligoninės ir poliklinikos, bet ir vaikų darželiai, globos, slaugos  namai, savivaldybių įstaigos.Vaistinių preparatų įsigijimas per CPO LT katalogą nuolat didėja: 2013 metais buvo nupirkta už 108,23 mlnj. litų, o per 2014 metų pirmajį pusmetį – net už  70,41 mln. litų. Ši statistika neabejotinai patvirtina, kad sveikatos įstaigos jau įsitikino centralizuotų pirkimų per elektroninį katalogą privalumais: keliolika kartų sutrumpėjusiа pirkimo trukme (reikiamus vaistinius preparatus galima įsigyti vos per kelias ar keliolika dienų. Įstaigoms pačioms vykdant viešuosius pirkimus, jie užtrunka iki 6 mėnesių), nereikia vykdyti daugybės biurokratinių procedūrų, gaišti laiką aiškinantis dėl nepatenkintų konkursų dalyvių pretenzijų teismuose ir pan. Visus šias problemas už perkančiąsias organizacijas išsprendžia CPO LT darbuotojai. Kita vertus, galimybė centralizuotai ir trumpiausiais terminais įsigyti būtinus vaistinius preparatus leidžia gydymo įstaigoms „nesukti galvos“ dėl vieno ar kito reikalingo vaisto, nebijoti, kad pasibaigus atsargoms, reikės laukti kelis mėnesius, kol įvyks naujas viešasis pirkimas.

Atnaujindama vaistinių preparatų asortimentą, CPO LT kartu atnaujino ir pirkimų sąlygas. Buvo atsižvelgta į pirkėjų pageidavimus ir pastabas bei stengiamasi, kad pirkimų procedūros būtų kuo paprastesnės, o sutarties sąlygos maksimaliai palankios perkančiosioms organizacijoms, kad kuo daugiau ūkio subjektų galėtų naudotis šiuo pirkimų įrankiu. Išsiplėtė perkančiųjų organizacijų bazė, nes pirkėjais gali būti visi viešųjų pirkimų subjektai (anksčiau galėjo pirkti tik lengvatinį PVM taikančios įstaigos), sutarties galiojimo trukmė pratęsta iki 36 mėnesių (iki tol galiojo vos 6 mėn. terminas), neliko papildomo pristatymo mokesčio prekėms iki 300 litų vertės, pasirašius sutartį, numatyta galimybė jos įsigaliojimą atidėti net iki 60 kalendorinių dienų.

Tiekėjams taip pat numatytos lankstesnės sąlygos. Pateikę pasiūlymą atnaujinto varžymosi metu, jie turi galimybę  iki atnaujinto varžymosi termino pabaigos pasiūlymą atsiimti, koreguoti, teikti iš naujo.

CPO LT misija – užtikrinti racionalų ir skaidrų viešųjų finansų naudojimą. Sukurta pirkimų sistemą elektroninėje erdvėje, leidžia pasiekti šį tikslą.Visos pirkimo procedūros vyksta automatizuotai, pagal nurodytus parametrus laimėtojus nustato kompiuterio programa. Todėl bet kokie korupciniai sandoriai ar kiti neskaidrūs sprendimai yra neimanomi.

CPO LT

Sužinokite pirmieji

Užsiregistruokite mūsų naujienlaiškį, kad gautumėte naujausią informaciją:

bei sekite mus socialinėse medijose: