CPO LT įvykdė tarnybinių kelionių organizavimo centralizuotą viešąjį pirkimą, pritaikydama kelionių (skrydžių, apgyvendinimo vietų, draudimo, transporto) paieškos platformą, kuri kitose ES šalyse, pavyzdžiui, Vengrijoje, veikia jau 16 metų.
Perkančiosios organizacijos buvo pakviestos susipažinti su kelionių organizavimo viešaisiais pirkimais naudojantis kelionių paieškos portalu. Renginys sulaukė didelio susidomėjimo, jame dalyvavo beveik 200 viešuosius pirkimus vykdančių darbuotojų iš visos Lietuvos.
Dainius Navickas, Biuro ir veiklos aptarnavimo srities pirkimų skyriaus ekspertas, išsamiai pristatė kelionių organizavimo paslaugų įsigijimo privalomumus portale: nesudėtinga ir patogi vartotojui sistema, užtikrinamas maksimalus paieškų rezultatų kiekis, realiu metu matoma visa skrydžių pasiūla, nereikalingos ilgalaikės sutartys su kelionių agentūromis ir kt.
Perkančiosios organizacijos turi galimybę vykdyti savarankiškoje sąsajoje aktyvius užsakymus pačios formuodamos paiešką ir rinkdamosi iš visų rezervacinių sistemų pasiūlos. Pasyvaus užsakymo atveju jos nesavarankiškoje sąsajoje tik suformuoja kelionės parametrus ir laukia pasiūlymų iš tiekėjų.
Naudojant šią sistemą, konkretaus viešojo pirkimo laimėtojas nustatomas taikant mažiausios kainos kriterijų. Sutartis suformuojama ir tvirtinama elektroniniu būdu.
Su D. Navicko pranešimu galima susipažinti čia.
Kviečiame perkančiąsias organizacijas pasinaudoti galimybe centralizuotai kelionių organizavimo portale įsigyti tarnybinių kelionių organizavimo paslaugas bei gauti apčiuopiamą naudą – racionalų ir efektyvų biudžeto lėšų naudojimą, greitą pirkimo rezultatą, administracinės naštos sumažinimą.
Kilus klausimų dėl užsakymo vykdymo, prašome kreiptis į CPO LT Biuro ir veiklos aptarnavimo srities pirkimų skyriaus konsultantus.
Renginio įrašą galima stebėti čia.