Perkančiosios organizacijos aukštai vertina CPO LT elektroninio katalogo patrauklumą

Siekdama užtikrinti aukštą savo teikiamų paslaugų kokybę, CPO LT nuolat atlieka perkančiųjų organizacijų, kurios įsigyją prekes, paslaugas ar darbus per elektroninį katalogą, apklausą. Rezultatai rodo, jog el. katalogas yra patogus, skaidrumą užtikrinantis centralizuotų viešųjų pirkimų įrankis.

CPO LT valdomame el. kataloge yra per 70 modulių skirtingų prekių, paslaugų ir darbų, kuriuos įsigyja per 4 tūkst. viešojo sektoriaus „pirkėjų“ – perkančiųjų organizacijų, todėl CPO LT svarbu, kaip pirkėjai vertina mūsų teikiamų paslaugų kokybę.

Svarbus grįžtamasis ryšys

Lyginant 2022 m. ir 2021 m. pirmojo pusmečio rezultatus pastebimai (52 proc.) išaugo respondentų skaičius, kurie į anketos klausimus atsako kaskart suformavę naują užsakymą el. kataloge, tačiau rezultatai, lyginant su praėjusiais metais, išliko aukšti ir beveik nepakitę.

„Aukštą klientų įsitraukimą vertintume kaip jų siekį duoti grįžtamąjį ryšį,  kadangi CPO LT atsižvelgia į pateikiamus komentarus dėl techninių specifikacijų ar modulių, reaguoja į klientų poreikius plėsdama el. katalogo asortimentą – tas grįžtamasis ryšys virsta realiu rezultatu, kiek leidžia mūsų el. katalogo funkcionalumas ir veiklos apimtis“, – komentuoja Vaida Vaitkevičiūtė-Daugvilė, CPO LT direktoriaus pavaduotoja.

Vertindami el. katalogo asortimentą net 98,4 proc. apklaustųjų pažymėjo, jog jame rado tai, ko ieškojo (tiek pat, kaip ir pernai). Užsakymo pateikimą el. kataloge kaip paprastą ir lengvą įvertino 96,4 proc. apklaustųjų (pernai – 95,6 proc.).

Kiekvienas el. katalogo modulis turi priskirtus konsultantus, kurie teikia pagalbą perkančiosioms organizacijoms, kurioms kyla klausimų dėl užsakymo pateikimo proceso. Didžioji dalis (77,3 proc.) respondentų pažymėjo, jog CPO LT pagalbos formuojant užsakymą el. kataloge jiems neprireikė (pernai – 76,6 proc.).

CPO LT el. katalogo viena iš esminių funkcijų – užtikrinti skaidrų viešųjų finansų panaudojimą, kad perkančiosios organizacijos racionaliai ir efektyviai naudotų valstybės finansinius išteklius. Paprašyti įvertinti, ar, jų nuomone, CPO LT veikla yra skaidri ir patikima, net 96,3 proc. apklaustųjų atsakė teigiamai (tiek pat, kaip ir pernai).

Planuojami pokyčiai

CPO LT svarbu ne tik užtikrinti savo funkcijas, bet tai daryti kokybiškai ir rezultatyviai – padėti perkančiosioms organizacijoms įsigyti joms reikiamų prekių, paslaugų ir darbų racionaliai ir efektyviai panaudojant viešuosius finansus, sutaupant žmogiškuosius resursus.

„Nors apklausos rezultatai mus džiugina ir iš esmės rodo aukštą klientų pasitenkinimą teikiamomis paslaugomis, siekiame maksimaliai patenkinti poreikius tų, kuriems kyla sunkumų formuojant užsakymus el. kataloge ar randasi kitų nepatogumų ar paslaugų trukumų. Šiuo tikslu dedame pastangas atsinaujinti: pradedame naujos CPO LT interneto svetainės kūrimo darbus, o per artimiausius porą metų planuojame pakeisti nauju ir el. katalogą. Kadangi realizuojant abi platformas reikalingi kompleksiški ir apgalvoti sprendimai, rinkos konsultacijų metu įsiklausėme į klientų lūkesčius ir dėsime pastangas, kad nauji įrankiai taptų dar draugiškesni vartotojams. O kol bus kuriamas naujas el. katalogas, dabartiniame plėsime modulių skaičių bei išlaikysime jį patrauklų naudoti“, – pažymi V. Vaitkevičiūtė-Daugvilė.

Sužinokite pirmieji

Užsiregistruokite mūsų naujienlaiškį, kad gautumėte naujausią informaciją:

bei sekite mus socialinėse medijose: