Perkančiųjų organizacijų prašymai neliko užmiršti – CPO LT kataloge jau galima įsigyti pašto bei kurjerių paslaugas

CPO LT sukurta ir veikia tam, kad padėtų viešojo sektoriaus pirkėjams efektyviai įsigyti jiems reikiamų prekių, paslaugų bei darbų. Siekiame, kad mūsų elektroninis katalogas nuolatos būtų papildomas būtent pagal perkančiųjų organizacijų poreikius – pabrėžia įstaigos vadovas R. Černiauskas.

Pasak direktoriaus, reguliarios apklausos leidžia išskirti centralizavimui aktualiausius pirkimo objektus. Kiekviena valstybės ar savivaldos institucija kasdien siunčią korespondenciją tiek šalies viduje, tiek ir visame pasaulyje, todėl pašto ir kurjerių paslaugos pasižymi išskirtiniu populiarumu.

Atsižvelgdama į paklausą, CPO LT įvykdė visų taip lauktą centralizuotą pašto ir kurjerių paslaugų pirkimą. Nuo šiandien CPO LT elektroniniame kataloge jau galima vykdyti pirkimus pagal dvi specifikacijas: korespondencijos pristatymas Lietuvoje ir užsienyje bei pašto siuntinių pristatymas Lietuvoje ir užsienyje. Užtikrinama siuntų ir korespondencijos pristatymo galimybė net į 164 valstybes.

R. Černiauskas atkreipė dėmesį, kad pirkėjų patogumui įdiegta paieškos filtravimo sistema pagal šalis, padėsianti dar labiau taupyti laiką užsakymų formavimo metu.

Galimybė elektroninėje erdvėje centralizuotai parduoti savo paslaugas sudomino didžiausias šio verslo įmones – preliminariosios sutartys pasirašytos su didžiausia pašto paslaugų teikėja AB „ Lietuvos paštas“, UAB „Greitasis kurjeris“, UAB „ Bijusta“, UAB „Baltic Post“.

„Tikimės, kad perkančiosioms organizacijoms mūsų siūlomas naujas centralizuotų pirkimų asortimentas bus naudingas ir jos aktyviai naudosis galimybe greičiau ir paprasčiau įsigyti pašto ir kurjerių paslaugas“, – sakė CPO LT direktorius R. Černiauskas.

CPO LT

Sužinokite pirmieji

Užsiregistruokite mūsų naujienlaiškį, kad gautumėte naujausią informaciją:

bei sekite mus socialinėse medijose: