CPO logotipas

Gamtotvarkos paslaugos

CPO LT kataloge vykdomų pirkimų aprašymas

Bendra informacija Pirkimas skirtas organizacijoms, norinčioms lengvai ir paprastai įsigyti gamtotvarkos paslaugas:
1. Medžių, krūmų kirtimai, genėjimai:
• Medžių, menkaverčių medžių, krūmų, krūmų atžalų kirtimą su/be biomasės pašalinimu/-o;
• Menkaverčių medžių, krūmų kirtimą ir frezavimą;
• Kelmų rovimą, frezavimą;
• Medžių genėjimą.
2. Žolinės augalijos šienavimas:
• Žolinės augalijos šienavimą su/be biomasės pašalinimu/-o.
3. Vandens telkinių valymą ar užmirkusių buveinių, šlapynių tvarkymas:
• Nendrių šienavimą su/be biomasės pašalinimu/-o
• Nendrių rovimą, dugno frezavimą.
Kartu su 1-3 punktuose nurodytomis paslaugomis numatomas ir informacinių stendų pagaminimo su/be įrengimu/-o (visuomenės informavimui) priskyrimas kaip papildoma paslauga pagal poreikį.
4. Invazinių rūšių (augalų) gausos reguliavimas:
• Sosnovskio barščio, uosialapio klevo, robinijos ir pan. naikinimą.

Viešojo pirkimo informacija ir tiekėjų sąrašas

Užsakymų formavimas Užsakovas, siekdamas sudaryti sutartį su Tiekėju, elektroniniame kataloge privalo nurodyti pirkimo dokumentų C dalies 1 priede nurodytą informaciją.
Užsakymų paskelbimas Suformuoti krepšeliai skelbiami darbo dienomis nuo 15:00 val.
Konkurso rezultatai skelbiami darbo dienomis nuo 9:00 val.
Atnaujintas varžymasis Pasiūlymai vertinami pagal kainos arba kainos ir kokybės santykio kriterijų (pasiūlymų vertinimo tvarką pasirenka Užsakovas, formuodamas užsakymą). Kainos ir kokybės pasiūlymų vertinimo tvarka bus skelbiama CPO LT elektroniniame kataloge paskelbtuose kvietimuose pateikti pasiūlymus.
Žaliasis pirkimas Pirkimo objektui, vadovaujantis Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 (toliau – Įsakymas) patvirtinto aprašo 4.4.4.1.-4.4.4.3. punktais nustatyti aplinkos apsaugos kriterijai: Pirkimo dokumentų B dalies 5 punkte nustatyti reikalavimai paslaugas teikiant naudojamai motorinei technikai.
Socialiniai kriterijai Taikoma kaip privalomas ekonominio naudingumo kriterijus užsakovui pasirinkus pasiūlymus vertinti pagal kainos ir kokybės santykį.

Taikomas kriterijus: Paslaugų atlikimui įdarbinti nepalankioje padėtyje esančių asmenų skaičius.

Sutarties sudarymas Užsakovas privalo sudaryti pagrindinę sutartį su laimėjusiu Tiekėju. Užsakovas per 5 d.d. pasirašo sutartį saugiu elektroniniu parašu ir ją išsiunčia Tiekėjui. Gavęs sutartį, Tiekėjas per 5 d.d. ją pasirašo saugiu elektroniniu parašu ir ją išsiunčia Užsakovui.

Jei prieš pasirašant Pirkimo sutartį, Užsakovas turi gauti Nacionaliniam saugumui užtikrinti svarbių objektų apsaugos koordinavimo komisijos (toliau – Komisija) sutikimą dėl ketinamo sudaryti sandorio atitikties nacionalinio saugumo interesams patikros, Užsakovas Pirkimo sutartį turi pasirašyti per 5 (penkias) darbo dienas nuo Komisijos sutikimo gavimo dienos.

Tiekėjas užtikrina, kad Sutarties vykdymo metu pats tiekėjas ir jo subtiekėjai ar kiti Sutarties vykdymui pasitelkti tretieji asmenys ar šių subjektų darbuotojai (fiziniai asmenys) bei bet kurio šių subjektų tiekiamos prekės nekels grėsmės nacionaliniam Lietuvos Respublikos saugumui.

Pagalba Dažniausiai užduodami klausimai

Sužinokite pirmieji

Prenumeruokite mūsų naujienlaiškį, kad gautumėte naujausią informaciją:

bei sekite mus socialinėse medijose: