Aktuali informacija tiekėjams: nuo šiol bus paprasčiau teikti vykdomų sutarčių ataskaitas

CPO LT elektroninio katalogo tiekėjai pagal bendradarbiavimo su CPO LT sutartį turi kas mėnesį teikti CPO LT savo sudarytų su perkančiosiomis organizacijomis pirkimo sutarčių vykdymo ataskaitą bei sumokėti CPO LT už paslaugas pagal Lietuvos Respublikos ekonomikos ir inovacijų ministro 2019 m. gruodžio 16 d. įsakymu Nr. 4-724 „Dėl Viešosios įstaigos CPO LT teikiamų paslaugų kainų ir tarifų nustatymo“ (aktuali redakcija) nustatytus įkainius.

Iki šiol ataskaitas tiekėjai siųsdavo CPO LT Finansų skyriui el. laišku. Dabar kviečiame tai daryti tiekėjų patogumui sukurtoje platformoje: prisijungę prie el. katalogo, tiekėjo aplinkoje kairėje meniu pusėje tiekėjai ras punktą „Pirkimo sutarčių vykdymo ataskaita“.

Iki gruodžio mėnesio pabaigos kviečiame tiekėjus išbandyti šią platformą pateikiant ataskaitas už lapkričio mėnesį ir teikti savo pastabas bei pasiūlymus dėl įrankio tobulinimo (nurodytais kontaktais žemiau). PVM sąskaitos faktūros bus sugeneruotos automatiškai pagal platformoje pateiktas sutarčių vykdymo vertes.

SVARBU: nuo sausio mėnesio ataskaitas bus privaloma teikti tik per šią platformą.

Dėl pasiūlymų ar kilus klausimų susisiekitesu CPO LT vyr. finansininke Natalija Aleknavičiene +37063429520, [email protected] arba buhaltere Svajone Piestiene, tel. +37066629126, [email protected].

Sužinokite pirmieji

Užsiregistruokite mūsų naujienlaiškį, kad gautumėte naujausią informaciją:

bei sekite mus socialinėse medijose: